Mgr. Aleš Dědeček

Bakalářská práce

Sportovní reklama

Anotace:
S přechodem na tržní ekonomiku se i u nás začala rozvíjet sportovní reklama. Práce pojednává o komunikačním mixu, zabívá se problémy propagace a firemní komunikace obecně, jelikož jsou platná i pro sportovní reklamu. Kromě toho má sportovní reklama svoje jasná specifika. Druhou částí práce je pak dotazovací průzkum, zaměřený na dané téma sportovní reklama. Výzkum zachycuje odpovědi 150 respondentů …více
Abstract:
Because our country is a state with market economics, the sports promotion is quickly developing. The labour is about mercantile communication, publicity, communication and promotion. General principle are available for sports promotion. The sports promotion has owvn particularities of course. The second part of my labour is a survey. The questions were about sports promotion.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2006
  • Vedoucí: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií