Mgr. Aleš Dědeček
Bakalářská práce
Sportovní reklama
Anotace:
S přechodem na tržní ekonomiku se i u nás začala rozvíjet sportovní reklama. Práce pojednává o komunikačním mixu, zabívá se problémy propagace a firemní komunikace obecně, jelikož jsou platná i pro sportovní reklamu. Kromě toho má sportovní reklama svoje jasná specifika. Druhou částí práce je pak dotazovací průzkum, zaměřený na dané téma sportovní reklama. Výzkum zachycuje odpovědi 150 respondentů …víceAbstract:
Because our country is a state with market economics, the sports promotion is quickly developing. The labour is about mercantile communication, publicity, communication and promotion. General principle are available for sports promotion. The sports promotion has owvn particularities of course. The second part of my labour is a survey. The questions were about sports promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nd29v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2006
- Vedoucí: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Média a propagační prostředky v reklamě
Barbora Skopalová -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Zdeněk Vocásek -
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Lenka Šikolová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Analýza online komunikace a propagace firem
Elena Gorbatykh -
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Martin Štroffek -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská