Bc. Ondřej Kocman

Bachelor's thesis

Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu

Markeing mix management as a posibility of competitive advantage and presumption of succes on the market
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovým mixem a vhodnou kombinací vybraných prvků jednotlivých marketingových instrumentů. Tyto marketingové nástroje jsou použity, v modelovém případě z oblasti nově zaváděného sportovního zařízení na trh. Výzkum této bakalářské práce, spočívá v analýze konkurenčního trhu, v regionu hlavního města Prahy. Zaměřuji se na vybavení a sortiment nabízených služeb přímých …viac
Abstract:
In my bachelor work I deal with marketing mix and suitable combination of chosen marketing instruments.These marketing Instruments are used in model case of the newly opened sport center on the market.The research of this bechelor work is based on analysis of competitive market in the region of Prague .I am focusing on the equipment and assortment of offered services of my direct competitors ,in my …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication