Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu – Bc. Ondřej Kocman
Bc. Ondřej Kocman
Bachelor's thesis
Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu
Markeing mix management as a posibility of competitive advantage and presumption of succes on the market
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovým mixem a vhodnou kombinací vybraných prvků jednotlivých marketingových instrumentů. Tyto marketingové nástroje jsou použity, v modelovém případě z oblasti nově zaváděného sportovního zařízení na trh. Výzkum této bakalářské práce, spočívá v analýze konkurenčního trhu, v regionu hlavního města Prahy. Zaměřuji se na vybavení a sortiment nabízených služeb přímých …viacAbstract:
In my bachelor work I deal with marketing mix and suitable combination of chosen marketing instruments.These marketing Instruments are used in model case of the newly opened sport center on the market.The research of this bechelor work is based on analysis of competitive market in the region of Prague .I am focusing on the equipment and assortment of offered services of my direct competitors ,in my …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mo189/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCMAN, Ondřej. \textit{Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ier33z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel