Mihály GAJDI
Bakalářská práce
Tvorba strategie budování značky
Design of brand building strategy
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z části teoretické a části praktické. Část teoretická obsahuje dvě kapitoly, jejichž prostřednictvím obeznámím čtenáře se základními prvky, z nichž se značky skládají, a vysvětlím také jejich roli v rámci celku. Pro získání ucelené představy, jakým způsobem jednotlivé prvky poskládat (Brand building), aby značka byla konzistentní, a jakým způsobem ji posléze řídit, aby si …víceAbstract:
Bachelor thesis consists of theoretical and practical sections. The theoretical part contains two chapters, through which the reader acquainted with the basic elements from which the brands are composed and explain their role throughout the whole. To obtain a full picture of how to assemble the various elements (Brand Building) for brand to be consistent, and how to manage it later, to maintain the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: Ing. Jiří Pejša
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAJDI, Mihály. Tvorba strategie budování značky. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová