Festival Pražské Quadriennale a jeho marketingové a komunikační návaznosti – Lenka Pavlíková
Lenka Pavlíková
Diplomová práce
Festival Pražské Quadriennale a jeho marketingové a komunikační návaznosti
Prague Quadrennial and its marketing and communication effects
Anotace:
V první kapitole se práce zabývá analýzou marketingového mixu festivalu Pražské Quadriennale 2011. V dalších částech se blíže zaměřuje na marketingovou komunikaci této kulturní události s ohledem na komunikaci s širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout dle dat získaných z marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání festivalu a marketingové kampaně minulého ročníku vylepšení marketingové kampaně …víceAbstract:
The first chapter of this thesis analyzes the marketing mix of Prague Quadrennial 2011. The following part focuses on marketing communication of this cultural event, reflecting the non-professional public. Based on data obtained from marketing research on the festival's perception and the last year's marketing campaign, the aim of this academic work is to propose possible improvements for the next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Daniela Pařízková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pražské Quadriennale
Michaela Zemčíková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová