Lenka Pavlíková

Diplomová práce

Festival Pražské Quadriennale a jeho marketingové a komunikační návaznosti

Prague Quadrennial and its marketing and communication effects
Anotace:
V první kapitole se práce zabývá analýzou marketingového mixu festivalu Pražské Quadriennale 2011. V dalších částech se blíže zaměřuje na marketingovou komunikaci této kulturní události s ohledem na komunikaci s širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout dle dat získaných z marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání festivalu a marketingové kampaně minulého ročníku vylepšení marketingové kampaně …více
Abstract:
The first chapter of this thesis analyzes the marketing mix of Prague Quadrennial 2011. The following part focuses on marketing communication of this cultural event, reflecting the non-professional public. Based on data obtained from marketing research on the festival's perception and the last year's marketing campaign, the aim of this academic work is to propose possible improvements for the next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Daniela Pařízková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31326

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management