Bc. Ľudovít Kolman
Bakalářská práce
Tvorba marketingového plánu
Marketing Plan Creation
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is creation of marketing plan. The parts of the marketing plan and single steps of its creations are described in the theoretical part. The theory of this thesis is applied in the practical part and the marketing plan for the project Mňamko was created. The goal of project Mňamko is to support and distribute healthy food at schools.Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vypracovanie marketingového plánu. V teoretickej časti som popísal časti marketingového a jednotlivé kroky jeho zostavenia. V praktickej časti som aplikoval teóriu a zostavil som konkrény plán pre projekt Mňamko, ktorý je zameraný na podporu a distribúcia zdravej stravy na školách.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qulcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management vybrané neziskové organizace pro zajištění udržitelného rozvoje
Lucie KŘIVÁČKOVÁ -
Marketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising
Kateřina HELIGROVÁ -
Business plan for an emerging company
Ekaterina Shapirova -
A Business Plan for a Dance Studio
Petra Nagyová -
A Business Plan for the Dobrotka Cosmetics Company
Hana Králová -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová