Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Import Volkswagen Group s.r.o. – Ing. Dagmar Šafránková
Ing. Dagmar Šafránková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Import Volkswagen Group s.r.o.
Customer satifaction survey in company Import Volkswagen Group Ltd.
Anotácia:
Ve své bakalářské práci s názvem Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Volkswagen Import Group, s.r.o. se zabývám metodami provádění měření spokojenosti zákazníků prodejní divize luxusních vozů Audi a využitím výsledků těchto měření při každodenní práci pracovníků prodejního oddělení této divize.Teoreticko-metodologická část pojednává o zajišťováni jakosti a nutnosti měření spokojenosti zákazníků …viacAbstract:
My bachelor work Customer Satisfaction Survey in Company Volkswagen Import Group Ltd. deals with methods of customer satisfaction survey in the division of luxury cars Audi and the use of this results in daily business of the sales department staff.Theoretic-methodical part deals with the ensure of quality and necessity of customer satisfaction survey, describes also the universal theory of measurement …viacKľúčové slová
Výzkum spokojenosti zákazníků metody měření spokojenosti loajalita standardizovaný prodejní proces zákazníci průzkum jakost řízení vztahů se zákazníky dotazník sběr dat benchmarking Customer Satisfaction Survey Methods of Measurement Customer Satisfaction Loyality Standardised Selling Process Customers Research Quality Customer Relationship Management Questionary Data Collection
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ib3i3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Antonín Mykiska, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Optical temperature measurement, the dependence of the effect of emissivity and measurement methods
Jan SMOLKA -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Michal Srbecký