Diskriminace na českých základních a středních školách – Lenka Neckařová
Lenka Neckařová
Diplomová práce
Diskriminace na českých základních a středních školách
Discrimination at the Czech primary and secondary schools
Anotace:
Práce je zaměřena na nežádoucí chování žáků základních a středních škol,konkrétně na diskriminaci vyskytující se v těchto institucích. Cílem práce jepoukázat na fakt, že na půdě základních i středních škol jsou žáci vyčleňováni zkolektivu na základě barvy pleti, náboženského vyznání, sociálního zázemí,sexuální orientace a dalších odlišností. Na základě různých odchylek od průměruse žáci často dostávají …víceAbstract:
The main issue of the masterwork is an inapproprivate behavior of the pupils,especially the discrimination at the primary and secondary schools. The aim of thework is to point the fact, that pupils at the primary and secondary schools aresegustered on the basis of the colour of skin, religion, social status, sexualorientation and other differences. On the basis od these differences pupils get intounpleasant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Martin Paleček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Šebestová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Asistent pedagoga na základní a střední škole
Lucie Tesařová -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Podpora žáků s narušenou komunikační schopností při přechodu ze základní školy logopedické na střední školu
Renata Svobodová -
Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr střední školy
Rostislav Maršálek -
Dva druhy kolektiv: experimentální studie
Tereza Slunská -
Role rituálu při utváření kolektivní identity: Kolektiv AVA pohledem současných teorií subkultur
Martin Bukáček -
Děti a folklorní kolektiv: funkce dětských folklorních kolektivů na příkladech Břeclavánku a Charvatčánku
Martin Sítek
Název
Vložil
Vloženo
Práva