Marie KÖRNEROVÁ
Bachelor's thesis
Tělesné sebepojetí adolescentů
Adolescent physical self-concept
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Tělesné sebepojetí adolescentů" se zaměřuje na problematiku vnímání svého fyzického vzhledu a faktory ovlivňující tento proces u mladých lidí v adolescentním věku. Tato práce je sestavená ze dvou částí - teoretické a výzkumné. Teoretická část uvádí do tématu sebepojetí a snaží se definovat různé pojmy k tomu vázané jako sebeúcta, sebepoznání a historii vývoje struktury sebepojetí …viacAbstract:
Bachelor thesis "Adolescent physical self-concept" focuses on the issue of perceiving own physical appearance and factors which influence this process in young people of adolescent age. This thesis is divided into two parts- theory and research. The theoretical part introduces to the topic of self-concept and tries to define various terms bound to it like self-esteem, self-knowledge, and the history …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÖRNEROVÁ, Marie. Tělesné sebepojetí adolescentů. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Psychology with Focus on Education / 3s-psy-zsv
Práce na příbuzné téma
-
Vliv životního stylu na tělesné sebepojetí adolescentů ústeckých základních škol
Sára PAVLIŠČÁKOVÁ -
Tělesné sebepojetí u žáků 2.stupně ZŠ
Daniela PREMUSOVÁ -
Tělesné sebepojetí adolescentních dívek v Ústí nad Labem se zaměřením na tanec
Adéla BOROWCZAKOVÁ -
Sebepojetí a vnímání těla u adolescentů
Kristýna Všetičková -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
Diana Apetauerová -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová