Erik Lerch

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Delifood s.r.o. v digitálním prostředí

Marketing communication of Delifood s.r.o. in the digital environment
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast marketingu a digitálního marketingu společnosti Delifood s.r.o. V rámci teorie jsou obsaženy základní pojmy, dále pak frameworky STDC a AIDAS. Informace o PPC reklamě na platformě Google ads a reklamě na platformě společnosti Meta. Teoretické základy analýzy 4C a SWOT analýzy. Analytická část obsahuje charakteristiku společnosti Delifood. Jaké povahy je region …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing and digital marketing of Delifood s.r.o. The theory includes basic concepts, as well as the STDC and AIDAS frameworks. Information about PPC advertising on the Google ads platform and advertising on the Meta platform. Theoretical basics of 4C analysis and SWOT analysis. The analytical part includes the characteristics of Delifood. What is the nature of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON