Marketingová komunikace společnosti Delifood s.r.o. v digitálním prostředí – Erik Lerch
Erik Lerch
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Delifood s.r.o. v digitálním prostředí
Marketing communication of Delifood s.r.o. in the digital environment
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast marketingu a digitálního marketingu společnosti Delifood s.r.o. V rámci teorie jsou obsaženy základní pojmy, dále pak frameworky STDC a AIDAS. Informace o PPC reklamě na platformě Google ads a reklamě na platformě společnosti Meta. Teoretické základy analýzy 4C a SWOT analýzy. Analytická část obsahuje charakteristiku společnosti Delifood. Jaké povahy je region …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing and digital marketing of Delifood s.r.o. The theory includes basic concepts, as well as the STDC and AIDAS frameworks. Information about PPC advertising on the Google ads platform and advertising on the Meta platform. Theoretical basics of 4C analysis and SWOT analysis. The analytical part includes the characteristics of Delifood. What is the nature of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová