Renáta Janáková

Bakalářská práce

Analýza komunikační kampaně

Analysis of communication campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační kampaně Cashflow klubu Brno. Je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické, kde v první z nich jsou nejdříve vy-světleny důležité pojmy a zpracována celková teoretická opora. Rozebírá marketingovou ko-munikaci obecně, klíčové faktory efektivní marketingové komunikace a prvky komunikační-ho mixu. Dále představuje několik modelů, podle …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on analysis of communication campaign of Cashflow Club Brno. It is divided in two main parts, theoretical and practical. The whole theoretical base with im-portant terms explained is written in the first one. Topics, such as marketing communication in general, key elements for marketing communication being efficient and all the parts of the communication mix can be found …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management