Renáta Janáková
Bachelor's thesis
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační kampaně Cashflow klubu Brno. Je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické, kde v první z nich jsou nejdříve vy-světleny důležité pojmy a zpracována celková teoretická opora. Rozebírá marketingovou ko-munikaci obecně, klíčové faktory efektivní marketingové komunikace a prvky komunikační-ho mixu. Dále představuje několik modelů, podle …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on analysis of communication campaign of Cashflow Club Brno. It is divided in two main parts, theoretical and practical. The whole theoretical base with im-portant terms explained is written in the first one. Topics, such as marketing communication in general, key elements for marketing communication being efficient and all the parts of the communication mix can be found …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j407k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura -
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
Analýza komunikační kampaně podniku
Nicholas Nazarčuk