Veronika KREJČÍ

Bachelor's thesis

Význam preprimární výuky anglického jazyka

Significance of Pre-Primary English Language Learning
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá preprimární výukou anglického jazyka z hlediska jejího významu. Jelikož se toto téma stalo v poslední době často diskutovaným a názory odborné i laické veřejnosti se liší v otázce věku, je cílem teoretické části práce nabídnout některá teoretická východiska a přístupy odborníků týkající se této problematiky a nastínit další významné faktory a podmínky, jež proces výuky anglického …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the significance of preprimary English language learning. Since this topic has become frequently discussed lately and opinions of experts and layman public differ on the issue of age, the aim of the theoretical part is to offer some theoretical background and expert views on the issue and to outline other significant factors and con-ditions that affect the process of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KREJČÍ, Veronika. Význam preprimární výuky anglického jazyka. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe