Matěj Zicháček

Bakalářská práce

Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

Digital Communication of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communications of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation in digital media. The theoretical part is focused on specifications of the contributory organisations, characteristics of the culture section, basic concepts of marketing communication, communication mix, public sector marketing and culture marketing. The practical part presents the Dům Kultury …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zicháček, Matěj. Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace