Specifika literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem v českém prostředí – Bc. Věra Šimková
Bc. Věra Šimková
Master's thesis
Specifika literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem v českém prostředí
The Literary Communication Specifics of Learners with a Different Mother Tongue in the Czech Environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem se zvláštním zřetelem na využití adaptované četby. V teoretické části jsou uvedeny informace o začleňování práce s literárními texty do výuky cizího jazyka, o adaptované četbě v českém prostředí a další možnosti podpory čtení u jedinců s OMJ. Praktická část nabízí vhled do procesu adaptace, a to z perspektivy …moreAbstract:
This diploma thesis deals with literary communication of learners with a different mother tongue, with a special emphasis on graded readers. In theoretical part, information is presented about incorporating graded readers into foreign language teaching, greaded readers in the Czech environment and other possibilities of promoting reading in learners with a different mother tongue. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eh1mn/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Milena Šubrtová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMKOVÁ, Věra. \textit{Specifika literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem v českém prostředí}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/iic19z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature for Pupils with a Different Mother Tongue
Theses on a related topic
-
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Analýza případových studií dětí s odlišným chováním a ukončenou povinnou školní docházkou na dobrovolných diagnostických pobytech.
Lucie Nováčková -
Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
Kateřina Šimčíková -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Adaptovaná próza a její využití ve výuce češtiny pro děti-cizince
Eliška Hondlová -
Vliv adaptačního procesu na fluktuaci
Markéta Chvalinová