An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire – Martin Olšar
Martin Olšar
Bachelor's thesis
An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire
An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire
Abstract:
Tato práce se zabývá konkurenceschopností v restauračním odvětví a prozkoumává klíčové faktory hrající roli v procesu rozhodování občanů anglického Huddersfieldu. Občané města Huddersfield-města v kraji Yorkshire a města, kde je provozování italská restaurace Primo, byli vybráni jako vhodný vzorek za účelem sledováním výše popsaných cílů této práce. Objektivita výzkumu je dosažena rozmanitostí tázaných …moreAbstract:
This paper aims to investigate a competitiveness component in the restaurant industry and examine key drivers in the decision making process of Huddersfield citizens. Huddersfield resident were chosen as an appropriate population in order to follow this paper’s aims. Diversity of customers in terms of age, gender, income, etc. was considered and research questionnaires were designed and distributed …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/105975
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2014
- Supervisor: Jindra Peterková
- Reader: Radek Valošek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLŠAR, Martin. \textit{An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/iin7k7/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
KONKURENCESCHOPNOST MALOOBCHODNÍ SÍTĚ BRNĚNKA
Eva Nečová -
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Dominik OCHSNER -
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Change in Consumer Behaviour Post Covid-19 Pandemic with Reference to Healthcare Services
KameshKumar Jitendra Modi -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova