Simona Hertlová

Diplomová práce

Marketingový potenciál současného českého klenotnictví pro příslušníky generace Z

Market potential of Generation Z for contemporary jewellery industry in Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je analyzovat zákaznický potenciál generace Z pro drobné podnikatele na trhu s klenoty v České republice. V teoretické části práce shrnuje charakteristiku a nákupní chování generace Z, zabývá se šperkem včetně jeho produktového zařazení a popisuje český trh se šperky pomocí analýzy PESTEL a konkurenčního prostředí. Ve výzkumné části je využita kombinace kvalitativních a kvantitativních …více
Abstract:
The primary aim of this thesis is to conduct an analysis on the customer potential of Generation Z for small-scale jewellery entrepreneurs operating within the Czech Republic. The theoretical part of the thesis provides an overview of the characteristics and purchasing behavior exhibited by Generation Z., the gist of jewellery including the product classification, and presents an insight of the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Barbara Hucková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93624