Marketingový potenciál současného českého klenotnictví pro příslušníky generace Z – Simona Hertlová
Simona Hertlová
Diplomová práce
Marketingový potenciál současného českého klenotnictví pro příslušníky generace Z
Market potential of Generation Z for contemporary jewellery industry in Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je analyzovat zákaznický potenciál generace Z pro drobné podnikatele na trhu s klenoty v České republice. V teoretické části práce shrnuje charakteristiku a nákupní chování generace Z, zabývá se šperkem včetně jeho produktového zařazení a popisuje český trh se šperky pomocí analýzy PESTEL a konkurenčního prostředí. Ve výzkumné části je využita kombinace kvalitativních a kvantitativních …víceAbstract:
The primary aim of this thesis is to conduct an analysis on the customer potential of Generation Z for small-scale jewellery entrepreneurs operating within the Czech Republic. The theoretical part of the thesis provides an overview of the characteristics and purchasing behavior exhibited by Generation Z., the gist of jewellery including the product classification, and presents an insight of the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Český trh se současným uměním a jeho investiční potenciál
Jana Horová -
Trh se spořícími účty ve dvou vybraných zemích
Kristýna Čepelová -
Vývoj českého pivního trhu se zaměřením na minipivovary
Vykoukalová Vykoukalová -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Zmapování bariér při zaměstnávání osob se zdravotním postižením a osob se zdravotním znevýhodněním na českém pracovním trhu
Veronika Vávrová -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Překonávání bariér při vstupu na český pracovní trh se zaměřením na migranty z Ukrajiny, Ruska a Vietnamu
Šárka Prát -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová