Projekt učebního textu pro výuku marketingu stánkového prodeje – Bc. Daniela Vaňková
Bc. Daniela Vaňková
Bachelor's thesis
Projekt učebního textu pro výuku marketingu stánkového prodeje
The project of a teaching material for marketing of trading from stalls
Abstract:
Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingu stánkového prodeje. Teoretická část obecně vymezuje základní aktivity marketingového mixu a nástroje marketingové komunikace, což pak následně aplikuje na stánkový prodej. Je také představen konkrétní stánek. Údaje získané v teoretické části slouží jako podklad pro realizaci cíle této práce – pro vytvoření učebního textu a pokrytí …moreAbstract:
Abstract The topic of this bachelor thesis is the topic of marketing of trading from stalls. The theoretical part deals with the basic marketing mix activities as well as the tools of marketing communication in general, which is subsequently applied to trading from stalls. Afterwards, some marketing activities of a chosen trading stall are also introduced. The data gained in the theoretical part are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/grhxt/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova