Projekt učebního textu pro výuku marketingu stánkového prodeje – Bc. Daniela Vaňková
Bc. Daniela Vaňková
Bakalářská práce
Projekt učebního textu pro výuku marketingu stánkového prodeje
The project of a teaching material for marketing of trading from stalls
Anotace:
Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingu stánkového prodeje. Teoretická část obecně vymezuje základní aktivity marketingového mixu a nástroje marketingové komunikace, což pak následně aplikuje na stánkový prodej. Je také představen konkrétní stánek. Údaje získané v teoretické části slouží jako podklad pro realizaci cíle této práce – pro vytvoření učebního textu a pokrytí …víceAbstract:
Abstract The topic of this bachelor thesis is the topic of marketing of trading from stalls. The theoretical part deals with the basic marketing mix activities as well as the tools of marketing communication in general, which is subsequently applied to trading from stalls. Afterwards, some marketing activities of a chosen trading stall are also introduced. The data gained in the theoretical part are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/grhxt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova