Ing. Lukáš Kopecký

Bachelor's thesis

Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.

Project and realization of marketing strategy of business company Richter & Frenzel for 2009. - Case Study.
Abstract:
Marketingová strategie a její realizace je jedním ze stěžejních pilířů pro správné fungování obchodního subjektu a naplnění jeho strategických cílů. Proto je nutné, aby marketingová strategie byla co nejlépe připravena s ohledem jak na interní, tak na externí podmínky. Velký důraz musí být potom také kladen na její správnou realizaci. Jako celek tedy budu popisovat komplexní přípravu marketingové strategie …more
Abstract:
Marketing strategy and its implementation is one of the crucial elements for proper functioning and fulfillment of strategic goals of an effective business entity. Therefore marketing strategy should be prepared with regards to both internal and external conditions. Besides that the emphasis should be also made on its appropriate realisaton. As a whole in the paper I will describe comprehensive marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication