Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie. – Ing. Lukáš Kopecký
Ing. Lukáš Kopecký
Bachelor's thesis
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Project and realization of marketing strategy of business company Richter & Frenzel for 2009. - Case Study.
Abstract:
Marketingová strategie a její realizace je jedním ze stěžejních pilířů pro správné fungování obchodního subjektu a naplnění jeho strategických cílů. Proto je nutné, aby marketingová strategie byla co nejlépe připravena s ohledem jak na interní, tak na externí podmínky. Velký důraz musí být potom také kladen na její správnou realizaci. Jako celek tedy budu popisovat komplexní přípravu marketingové strategie …moreAbstract:
Marketing strategy and its implementation is one of the crucial elements for proper functioning and fulfillment of strategic goals of an effective business entity. Therefore marketing strategy should be prepared with regards to both internal and external conditions. Besides that the emphasis should be also made on its appropriate realisaton. As a whole in the paper I will describe comprehensive marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kcxba/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÝ, Lukáš. \textit{Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter \&{}amp; Frenzel v roce 2009. - Případová studie.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ijfa44/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová