Vít Kahánek

Diplomová práce

Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem

Website Analytics of a Furniture E-shop
Anotace:
Internetový obchod s nábytkem se potýká s krachem dodavatele, špatným hodnocením od zákazníků a celkově s poklesem tržeb. Cílem diplomové práce je za pomoci analýzy návštěvnosti zjistit příčiny neúspěchu e-shopu, definovat cílového zákazníka, analyzovat rentabilitu marketingové komunikace a zjistit vztah mezi špatným hodnocením a konverzním poměrem obchodu. V teoretické části práce jsou vysvětleny …více
Abstract:
The furniture e-shop store is struggling with supplier bankruptcy, poor customer ratings, and an overall decrease in revenue. The aim of the diploma thesis is to analyse the reasons for failure of the e-shop, to define the target customer, to analyse the profitability of marketing communication and to find out the relationship between the bad evaluation of this e-shop and its conversion ratio. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Vojtěch Klézl
  • Oponent: Patrik Koziel

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod