Marketingový výzkum spokojenosti a požadavků zákazníků služeb v oblasti expresní osobní vlakové dopravy – Alexandra Schenková
Alexandra Schenková
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti a požadavků zákazníků služeb v oblasti expresní osobní vlakové dopravy
Marketing Research of Customer Satisfaction and Customer Requirements in the Sphere of Express Passenger Train Services
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce na téma „Marketingový výzkum spokojenosti a požadavků zákazníků služeb v oblasti expresní osobní vlakové dopravy “ je zhodnotit nástroje a služby, které nabízí společnost LEO Express a.s. svým zákazníkům. Pomocí dotazníkového šetření se snaží odhalit, jak jsou zákazníci této společnosti spokojeni s danými službami a jaké jsou jejich požadavky. Na základě výsledků jsou …víceAbstract:
The main aim of the master thesis "Marketing Research of Customer Satisfaction and Customer Requirements in the Sphere of Express Passenger Train Services" is to evaluate the tools and services, which are offered by LEO Express a.s. to their customers. Using a questionnaire survey, the thesis tries to find out how customers are satisfied and what their needs are. Based on the results, proposals and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2015
- Vedoucí: Miroslav Hučka
- Oponent: Rudolf Zahradník
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHENKOVÁ, Alexandra. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti a požadavků zákazníků služeb v oblasti expresní osobní vlakové dopravy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijlk4f/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Management et marketing d'une société de transport international
Kristýna JUREČKOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Agile adoption in corporation with the research on SCRUM deviations
Michal Hrubý -
Research of career path methodology in context of YSoft Clerbo
Denis Galajda -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková