Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje – Renata Hritzová, DiS.
Renata Hritzová, DiS.
Bachelor's thesis
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
The Pilsner Urquell Brand and its Instore Communication of Hockey Promo
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRITZOVÁ, Renata. \textit{Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ijm5ms/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hritzová, Renata. Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL
Jiří Čumpl -
Marketing značky Pilsner Urquell
Martin WALTER -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell
Alena NOVOTNÁ -
Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Kateřina Vizingrová