Kateřina Vizingrová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích

Marketing strategy of the Pilsner Urquell brand on the Czech and foreign markets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie značky Pilsner Urquell. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii značky na českém trhu v komparaci s trhy zahraničními a na základě dotazníkového šetření zjistit, jak je tato značka vnímána spotřebiteli. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing strategy of the Pilsner Urquell brand. The aim of the thesis is to assess the current strategy of the brand on the Czech market in comparison with the foreign markets and survey how this brand is perceived by consumers. The conclusion contains recommendations and possible changes suggested on the basis of the evaluated data.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Adéla Machová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41234

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod