Renata Hritzová, DiS.

Bakalářská práce

Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

The Pilsner Urquell Brand and its Instore Communication of Hockey Promo
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hritzová, Renata. Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace