Bc. Jiří Sláma

Master's thesis

Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace

Implementation of proactive behaviour in service management into organization
Abstract:
Cílem práce je analyzovat možnosti zajištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V úvodní části je popsána teorie způsobu dosažení definovaných cílů (spokojenost zákazníka, dosažení kvality služeb) pomocí přechodu z reaktivního módu řízení služeb na proaktivní s použitím nejlepších praktik publikovaných v Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). V praktické části budou dříve …more
Abstract:
The goal of this thesis was to analyze options how to ensure customers’ satisfaction with provided services. The first part describes the theory how to achieve defined aims (customers’ satisfaction and quality of service) using the transition from reactive mode of managing services to proactive mode applying the best practices published in Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Aleš Studený
  • Reader: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky