Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace – Bc. Jiří Sláma
Bc. Jiří Sláma
Diplomová práce
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
Implementation of proactive behaviour in service management into organization
Anotace:
Cílem práce je analyzovat možnosti zajištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V úvodní části je popsána teorie způsobu dosažení definovaných cílů (spokojenost zákazníka, dosažení kvality služeb) pomocí přechodu z reaktivního módu řízení služeb na proaktivní s použitím nejlepších praktik publikovaných v Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). V praktické části budou dříve …víceAbstract:
The goal of this thesis was to analyze options how to ensure customers’ satisfaction with provided services. The first part describes the theory how to achieve defined aims (customers’ satisfaction and quality of service) using the transition from reactive mode of managing services to proactive mode applying the best practices published in Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yft6v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Aleš Studený
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
Oksana Koval -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
Markéta Lajczyková -
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
Martin Šesták -
Analýza dat a reportování v systému ALVAO Service Desk
Marek Václavík -
Vývoj multiplatformovej aplikácie pre spoločnosť ALVAO s. r. o.
Martin Ročkár -
Návrh implementace ITSM nástroje
Gabriela Kučerová