Bc. Jiří Sláma

Diplomová práce

Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace

Implementation of proactive behaviour in service management into organization
Anotace:
Cílem práce je analyzovat možnosti zajištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V úvodní části je popsána teorie způsobu dosažení definovaných cílů (spokojenost zákazníka, dosažení kvality služeb) pomocí přechodu z reaktivního módu řízení služeb na proaktivní s použitím nejlepších praktik publikovaných v Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). V praktické části budou dříve …více
Abstract:
The goal of this thesis was to analyze options how to ensure customers’ satisfaction with provided services. The first part describes the theory how to achieve defined aims (customers’ satisfaction and quality of service) using the transition from reactive mode of managing services to proactive mode applying the best practices published in Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Aleš Studený
  • Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky