Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace – Bc. Jiří Sláma
Bc. Jiří Sláma
Master's thesis
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
Implementation of proactive behaviour in service management into organization
Abstract:
Cílem práce je analyzovat možnosti zajištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V úvodní části je popsána teorie způsobu dosažení definovaných cílů (spokojenost zákazníka, dosažení kvality služeb) pomocí přechodu z reaktivního módu řízení služeb na proaktivní s použitím nejlepších praktik publikovaných v Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). V praktické části budou dříve …moreAbstract:
The goal of this thesis was to analyze options how to ensure customers’ satisfaction with provided services. The first part describes the theory how to achieve defined aims (customers’ satisfaction and quality of service) using the transition from reactive mode of managing services to proactive mode applying the best practices published in Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yft6v/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Aleš Studený
- Reader: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Information Systems
Theses on a related topic
-
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
Oksana Koval -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
Markéta Lajczyková -
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
Martin Šesták -
Analýza dat a reportování v systému ALVAO Service Desk
Marek Václavík -
Vývoj multiplatformovej aplikácie pre spoločnosť ALVAO s. r. o.
Martin Ročkár -
Návrh implementace ITSM nástroje
Gabriela Kučerová