Jana Pečmanová

Master's thesis

Vybrané nástroje politického marketingu

Selected instruments of political marketing
Abstract:
Práce popise politickou kampaň před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Zaměřuje se na strany, které přesáhly 5% hranici. Důraz je kladen na negativní kampaň.
Abstract:
This thesis is focused on political marketing, especially negative campaign. It describes Parliamentary elections in the Czech republic in 2010 and instruments were used.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2011
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Bohumír Štědroň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28917