Jana Pečmanová

Diplomová práce

Vybrané nástroje politického marketingu

Selected instruments of political marketing
Anotace:
Práce popise politickou kampaň před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Zaměřuje se na strany, které přesáhly 5% hranici. Důraz je kladen na negativní kampaň.
Abstract:
This thesis is focused on political marketing, especially negative campaign. It describes Parliamentary elections in the Czech republic in 2010 and instruments were used.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28917