Marketingová koncepce pro inzertní noviny zdarma – Bc. Barbora Škaldová
Bc. Barbora Škaldová
Bachelor's thesis
Marketingová koncepce pro inzertní noviny zdarma
Marketing Conception for Advertising Newpapers Free of Charge
Abstract:
Práce analyzuje současné marketingové aktivity společnosti Strategic Consulting s.r.o. vydávající inzertní noviny zdarma. Na základě výsledků vnitřní analýzy i analýzy konkurenčního prostředí práce obsahuje návrh na inovativní marketingový koncept pro zviditelnění této společnosti na trhu.Abstract:
Company Strategic Consulting s.r.o. is specialized in finding the best possible marketing strategy for your company or product. For this we analyse our customer and the opposition to get the best presentation to the public. Advertisements will be placed in the free insert newspaper that we publish.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rn87g/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Eva Rathousová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKALDOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová koncepce pro inzertní noviny zdarma}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ikcvg3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu
Petr Cichra -
Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
Kateřina Michalíková -
Marketingová koncepce společnosti Giftisimo
Lucie Brišová -
Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
Jan DUDA -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Uvedení nového výrobku na trh
Nikola Chudá -
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce
Michal Dvořák