Ing. Michal Dvořák

Bakalářská práce

Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele u inzertních novin Annonce

Resources used in advertising to attract consumers' attention with advertising newspaper Annonce
Anotace:
Tato práce nás seznamuje s marketingovou komunikací, její historií a jejím dalším vývojem. V teoretické části popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace, komunikační proces a to jakým způsobem je reklamní sdělení vnímáno zájemcem a jakých metod je možné využít k přilákání pozornosti potencionálního kupujícího. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity na konkrétní reklamní prezentaci …více
Abstract:
This paper introduces to marketing communication, its history and its future development. In the theoretical part, it describes selected tools of marketing communication, the communication process thus how advertising is perceived by the public and what methods can be used to attract potential buyer’s attention. These theoretical findings were of practical use to a particular advertising presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní