Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s. – Tereza Rybářová
Tereza Rybářová
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell a.s.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je "Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell, a.s.". Tato práce si klade za cíl analyzovat vliv komunikačních prostředků, které společnost Pilsner Urquell využívá ke komunikaci vybraných produktů. Práce zkoumá komunikační strategii vybraných tří značek a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, jak zákazníci na komunikační kampaň reagují. Teoretická část …víceAbstract:
Subject of the thesis is "The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell, a.s.". This work aims to explore the influence of communication tools that the company Pilsner Urquell uses in communicating its products. The thesis examine the communication strategy of the three brands that were chosen and it analyses how customers react to the communication campaign using the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Jiří Michal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová