Mgr. et Mgr. Petra Marie Giňová

Bakalářská práce

Marketingové strategie a ideologie: Případ ODS a ČSSD

Marketing strategies and ideologies: The ODS and ČSSD case
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání českého stranického a volebního prostředí. Prostřednictvím případové studie volební kampaně do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010 stran ODS a ČSSD aplikuje teorii stranických rodin Klause von Beymeho a teoretický konstrukt strategických postojů politických stran k politickému marketingu Stephena Henneberga. V teoretické části představuje obě teoretická …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the Czech party and election environment. It applies Klaus von Beyme’s theory of familles spirituelles and Stephen Henneberg’s theoretical construct of political party strategic postures towards political marketing in a case study of the election camapaign to the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2010 of ODS and ČSSD parties. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Eva Kneblová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií