Bc. Manh Cuong Nguyen

Master's thesis

Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku

Creation of a strategic marketing plan and its implementation in a selected company.
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na strategický marketing a současné strategie využívané k posílené marketingové aktivity. Hlavní pozornost je zde věnována výrobnímu odvětví tvorby luxusních matrací a postelí. Cílem práce je aplikovatelná doporučení k tvorbě marketingové strategie pro podnik XY s.r.o, působící v odvětví výroby a prodeje luxusních postelí a matrací. K jeho naplnění je využito provedení externí …more
Abstract:
This work focuses on strategic marketing and current strategies used for enhanced marketing activities. The main focus is on the manufacturing industry of luxury mattresses and beds. The aim of this work is to create applicable marketing strategy recommendations for the company XY s.r.o, a producer of luxury beds and mattresses. To accomplish this, an external analysis SLEPTE was used and the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.