Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku – Bc. Manh Cuong Nguyen
Bc. Manh Cuong Nguyen
Master's thesis
Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku
Creation of a strategic marketing plan and its implementation in a selected company.
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na strategický marketing a současné strategie využívané k posílené marketingové aktivity. Hlavní pozornost je zde věnována výrobnímu odvětví tvorby luxusních matrací a postelí. Cílem práce je aplikovatelná doporučení k tvorbě marketingové strategie pro podnik XY s.r.o, působící v odvětví výroby a prodeje luxusních postelí a matrací. K jeho naplnění je využito provedení externí …moreAbstract:
This work focuses on strategic marketing and current strategies used for enhanced marketing activities. The main focus is on the manufacturing industry of luxury mattresses and beds. The aim of this work is to create applicable marketing strategy recommendations for the company XY s.r.o, a producer of luxury beds and mattresses. To accomplish this, an external analysis SLEPTE was used and the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ufywk/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYEN, Manh Cuong. \textit{Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/il4hug/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Analýza konkurence ve vybraném odvětví zpracovatelského průmyslu
Lucie Grimová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková