Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o. – Michaela BOČKAYOVÁ
Michaela BOČKAYOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.
The Marketing plan for the company PROHELIOS CZ s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se soustředí na vypracování marketingového plánu, který je klíčovým vstupem pro ostatní části podnikového plánu. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se marketingového plánování. V analytické části je na základě situační analýzy sestaven marketingový plán firmy PROHELIOS CZ s.r.o., která podniká v oblasti solární techniky.Abstract:
The Bachelor thesis is aimed at developing the marketing plan, which is the key input for other parts of the company plan. The theoretical part of this thesis presents literary sources relevant to marketing planning. The practical part is based on situational analysis enabling the preparation of marketing plan of the PROHELIOS CZ company, which operates in the field of solar technology.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21603
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOČKAYOVÁ, Michaela. Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Anna Rusínková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko