Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů – Eva KOŤAROVÁ
Eva KOŤAROVÁ
Bachelor's thesis
Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů
Grammar curriculum in English language textbooks for elementary schools: analysis of the order and context of presented grammatical structures.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá gramatickým kurikulem v učebnicích anglického jazyka. Konkrétně je v ní zkoumáno pořadí prezentovaných gramatických jevů a tematický kontext těchto gramatických jevů. Tato práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou, přičemž větší důraz je kladen na část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které jsou spojeny s gramatickým kurikulem v …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with grammar curriculum in English language textbooks. It looks into the order of presented grammatical structures and their thematic context. This thesis is divided into two parts a theoretical and an empirical one. Emphasis is given on the empirical part. The theoretical part includes definitions of basic terms associated with grammar curriculum in English langugae textbooks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Prošková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŤAROVÁ, Eva. \textit{Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ilc4rk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŤAROVÁ, Eva. Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / AJu-SVu-SZu
Theses on a related topic
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Mario Castelnuovo – Tedesco: Variace napříč staletími – analýza díla a jeho hudebně – historický kontext "Variace napříč staletími" – analýza díla a jeho hudebně – historický kontext
Artem Pozdniakov -
Životní kontext uživatelů LSD
Lucie Chaloupková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights