Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů – Eva KOŤAROVÁ
Eva KOŤAROVÁ
Bachelor's thesis
Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů
Grammar curriculum in English language textbooks for elementary schools: analysis of the order and context of presented grammatical structures.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá gramatickým kurikulem v učebnicích anglického jazyka. Konkrétně je v ní zkoumáno pořadí prezentovaných gramatických jevů a tematický kontext těchto gramatických jevů. Tato práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou, přičemž větší důraz je kladen na část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které jsou spojeny s gramatickým kurikulem v …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with grammar curriculum in English language textbooks. It looks into the order of presented grammatical structures and their thematic context. This thesis is divided into two parts a theoretical and an empirical one. Emphasis is given on the empirical part. The theoretical part includes definitions of basic terms associated with grammar curriculum in English langugae textbooks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Prošková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŤAROVÁ, Eva. \textit{Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ilc4rk/.
Jak správně citovat práci
KOŤAROVÁ, Eva. Gramatické kurikulum v učebnicích anglického jazyka pro základní školy: analýza pořadí a kontextu prezentovaných gramatických jevů. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / AJu-SVu-SZu
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Mario Castelnuovo – Tedesco: Variace napříč staletími – analýza díla a jeho hudebně – historický kontext "Variace napříč staletími" – analýza díla a jeho hudebně – historický kontext
Artem Pozdniakov -
Životní kontext uživatelů LSD
Lucie Chaloupková
Názov
Vložil
Vložené
Práva