Specifické poruchy učení u žáků střední školy – Bc. René Sabl
Bc. René Sabl
Diplomová práce
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
Specific learning disorders for high school students
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení u žáků střední školy. V teoretické části se vysvětluje a objasňuje problematika specifických poruch učení, popisují se projevy jednotlivých specifických poruch učení, symptomy a jejich diagnostika. Dále je pozornost věnována reedukaci a kompenzaci u žáků se specifickými poruchami učení, obecným zásadám a současné legislativě. Cílem teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issues of the secondary school pupils with specific learning disabilities. Theoretical part explains and clarifies the issue of specific learning disabilities, their demonstration, symptoms and diagnosis. Next the thesis focuses on reeducation, compensation of specific learning disabilities and general principles of work with the pupils with specific learning disabilities …víceKlíčová slova
Specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie edukační proces žák pedagog reedukace kompenzace individuální vzdělávací plán. Key words specific learning disabilities dyslexia dysgraphia dysorthographia dyscalculia educational process pupil teacher reeducation compensation individual educational plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efxbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Edukační proces u pacienta po abdominoplastice
Barbora Petrželková