Subjektivní pohoda života ve školním prostředí – Michal Giridhárí Semerák
Michal Giridhárí Semerák
Bakalářská práce
Subjektivní pohoda života ve školním prostředí
Subjective well-being within the school environment
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o subjektivní pohodě života ve školním prostředí. Charakterizuje hlavní aktéry působící v rámci tématu, kterými jsou žáci a učitelé. Detailněji se věnuje jevům, jako je třídní klima, učební klima, třídní atmosféra a prostředí. Dále se věnuje školnímu klimatu a prostředí. Taktéž se věnuje vzájemnému působení daných faktorů mezi sebou a jejich přesahy. Posléze se věnuje faktorům …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Stanislav Pelcák, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Václav Bělík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Třídní klima a projevy agresivního chování
Kateřina Haklová -
Sociální a emoční klima školní třídy
Petr Česák -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima třídy na městské a vesnické základní škole
Hana Nedvědická -
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová -
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Iva Baslova
Název
Vložil
Vloženo
Práva