Milada ČÁPOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh

B2B company marketing communication of a new product introduction
Anotace:
Zavedení nového produktu na trh je obecně považováno za velice riskantní, proto mu předchází dlouhé plánování i tvorba marketingové strategie včetně marketingového výzkumu. Důležité je správně nastavit marketingovou komunikaci. Cílem práce je navrhnout plán marketingové komunikace pro zavedení nového produktu na B2B trh. Návrh obsahuje popis cílové skupiny, komunikační cíle, výběr vhodných nástrojů …více
Abstract:
The launch of a new product is generally considered to be very risky, and is therefore preceded by a long planning and development of a marketing strategy, including marketing research. It is important to get the marketing communication right. The aim of this thesis is to propose a marketing communication plan for the introduction of a new product in the B2B market. The proposal includes a description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČÁPOVÁ, Milada. Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management