Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh – Milada ČÁPOVÁ
Milada ČÁPOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
B2B company marketing communication of a new product introduction
Anotace:
Zavedení nového produktu na trh je obecně považováno za velice riskantní, proto mu předchází dlouhé plánování i tvorba marketingové strategie včetně marketingového výzkumu. Důležité je správně nastavit marketingovou komunikaci. Cílem práce je navrhnout plán marketingové komunikace pro zavedení nového produktu na B2B trh. Návrh obsahuje popis cílové skupiny, komunikační cíle, výběr vhodných nástrojů …víceAbstract:
The launch of a new product is generally considered to be very risky, and is therefore preceded by a long planning and development of a marketing strategy, including marketing research. It is important to get the marketing communication right. The aim of this thesis is to propose a marketing communication plan for the introduction of a new product in the B2B market. The proposal includes a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČÁPOVÁ, Milada. \textit{Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/iltmxz/.
Jak správně citovat práci
ČÁPOVÁ, Milada. Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda