Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh – Milada ČÁPOVÁ
Milada ČÁPOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
B2B company marketing communication of a new product introduction
Abstract:
Zavedení nového produktu na trh je obecně považováno za velice riskantní, proto mu předchází dlouhé plánování i tvorba marketingové strategie včetně marketingového výzkumu. Důležité je správně nastavit marketingovou komunikaci. Cílem práce je navrhnout plán marketingové komunikace pro zavedení nového produktu na B2B trh. Návrh obsahuje popis cílové skupiny, komunikační cíle, výběr vhodných nástrojů …moreAbstract:
The launch of a new product is generally considered to be very risky, and is therefore preceded by a long planning and development of a marketing strategy, including marketing research. It is important to get the marketing communication right. The aim of this thesis is to propose a marketing communication plan for the introduction of a new product in the B2B market. The proposal includes a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÁPOVÁ, Milada. \textit{Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/iltmxz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČÁPOVÁ, Milada. Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda