Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb – Bc. Veronika Švecová
Bc. Veronika Švecová
Bakalářská práce
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Drafting of an effetive marketing communication in service area
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem účinné marketingové komunikace v oblasti služeb. Cílem práce je zhodnotit účinnost stávající marketingové komunikace pro podnik působící v oblasti služeb a navrhnout přiměřená opatření. Zvolené téma je zaměřené na společnost Avon Cosmetics s.r.o, na které je aplikována marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí tj. na teoreticko-metodologickou a aplikační …víceAbstract:
Thesis deals with the topic of effective marketing communication services. To evaluate the effectiveness of existing marketing communication for a company operating in the services sector and suggest appropriate measures. For the choosen topic I chose Avon Cosmetics Ltd., to which I will apply marketing communications. The work is divided into two parts ie. On the theoretical-methodological and application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/u1ee7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová