Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele – Kristýna Žejšková
Kristýna Žejšková
Bachelor's thesis
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Competition in the energy sector and the impact in the Czech consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o konkurenci v odvětví energetiky a dopady na českého spotřebitele. Nejdříve je rozebraná konkurence v kontextu energetiky, způsoby regulace trhu, hodnocení tržní síly a metody měření indexu spokojenosti zákazníka. Druhý oddíl práce se zabývá vývojem energetiky, proběhlou liberalizací až po současnou situaci. V praktické části je provedena analýza konkurence v elektroenergetice …moreAbstract:
This thesis is about the competition in the energy sector and the impact in the Czech consumer. First, there is an analysis of the competition in the context of energy sector, market regulations rules, assessment of market power and methods of measuring the customer satisfaction index. The second section of the work deals with the development and liberalization of the energy sector until now. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Krištofóry
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽEJŠKOVÁ, Kristýna. \textit{Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/im97f0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economic policy and administration / Finance
Theses on a related topic
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights