Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele – Kristýna Žejšková
Kristýna Žejšková
Bachelor's thesis
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Competition in the energy sector and the impact in the Czech consumer
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o konkurenci v odvětví energetiky a dopady na českého spotřebitele. Nejdříve je rozebraná konkurence v kontextu energetiky, způsoby regulace trhu, hodnocení tržní síly a metody měření indexu spokojenosti zákazníka. Druhý oddíl práce se zabývá vývojem energetiky, proběhlou liberalizací až po současnou situaci. V praktické části je provedena analýza konkurence v elektroenergetice …viacAbstract:
This thesis is about the competition in the energy sector and the impact in the Czech consumer. First, there is an analysis of the competition in the context of energy sector, market regulations rules, assessment of market power and methods of measuring the customer satisfaction index. The second section of the work deals with the development and liberalization of the energy sector until now. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Krištofóry
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economic policy and administration / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová
Názov
Vložil
Vložené
Práva