Bc. Tereza Splítková
Master's thesis
Marketing a sociální sítě podniku
Marketing and social networks of the company
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat a charakterizovat marketingové nástroje a sociální sítě používané v podnikové sféře. Poznatky jsou aplikovány na vybranou společnost, květinářství Tulipánek, jež nabízí sortiment řezaných květin se službou doručování po Praze. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku marketingových nástrojů (jako je analýza vnějšího a vnitřního prostředí, proces STP, marketingový …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe and characterize marketing tools and social networks used in the business sphere. The findings are applied to a selected company, flower shop Tulipánek, which offers an assortment of flowers as well as their delivery within Prague. The theoretical part focuses on characterizing marketing tolls (such as analysis of the external and internal environments, STP process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights